
Klachtenformulier patiënt/patiëntenorganisatie
pharma.be heeft haar interactie met patiënten en/of patiëntenverenigingen versterkt door een niet-bindende klachtenprocedure uit te werken
Bij klachten vinden patiënten en/of patiëntenorganisaties de huidige procedure te zwaar en te formeel. pharma.be heeft daarom een niet-bindende klachtenprocedure ontwikkeld, voorgezeten door de voorzitter van het Bureau van de Toezicht op de Geschreven Communicatie (BTGC). De klachtenprocedure is een informele verzoening waarvoor geen kosten worden aangerekend. Het toepassingsgebied van de klachtenprocedure is beperkt tot inbreuken op de regels beoogd door de Code voor Deontologie van pharma.be. Bijwerkingen, productklachten, enz. vallen dus buiten het toepassingsgebied.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het reilen en zeilen binnen de farma-industrie, schrijf je dan in op onze nieuwsbrief!