Michel Collard (Celgene) verkozen tot ondervoorzitter van pharma.be

24/04/2019

Michel Collard, de Algemeen Directeur van Celgene Belgium & Luxemburg, is op de Raad van Bestuur van 24 april 2019 verkozen tot nieuwe ondervoorzitter van pharma.be. Hij zal tandem vormen met voorzitter Karel Van De Sompel (Pfizer Belgium) die de vereniging leidt sinds mei 2018.

Michel Collard, is Algemeen Directeur van Celgene Belgium & Luxemburg sinds 2016 en werd op 24 april 2019 verkozen tot nieuwe ondervoorzitter van pharma.be: “Ik ben verheugd om opnieuw ondervoorzitter te worden van de vereniging, en dank de leden van de Raad van Bestuur voor hun vertrouwen. Samen met voorzitter Karel Van De Sompel wil ik inzetten op samenwerking en het zoeken naar consensus, zowel intern in de vereniging, als in de contacten met de andere stakeholders in gezondheidszorg.”

Karel Van De Sompel, Country Manager en Managing Director van Pfizer Belgium, en sinds mei 2018 voorzitter van pharma.be: “Ik kijk er erg naar uit om samen te werken met Michel Collard, die een lange staat van dienst heeft in de vereniging. De gezondheidszorg in ons land staat voor een aantal uitdagingen. Wij willen als pharma.be, met onze meer dan 130 leden, een duidelijke ambitie formuleren om samen te werken, voor een gezonde toekomst.”